31 augusti 2012

Friday

Jag lämnar nästan allt jobb åt sidan idag. Det mesta arbetet är klart inför helgen och det lockar inte att ta tag i något nytt. En intensiv vecka med många bra möten är snart slut och jag ska snart ta helg!

Jobbar hemma idag. Ligger i soffan och mailar. Ska träna senare men kroppen skriker åt mig att låta den vara och låta benen bara få sjunka ner i soffan och stanna här hela dagen. Men det tänker jag inte göra. Kroppen får återhämta sig en annan dag! Har lovat mig själv att träna minst 3 pass i veckan och det löftet vill jag inte svika.
Så dagens agenda: lite jobb, träning, kräftskiva, vänner, skratt, kvalitetstid och vin. 
Älskade Fredag, Välkommen!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för era fina kommentarer.

Vill ni komma i kontakt med mig så har jag mail: j.norrestam@hotmail.com

Välkommen åter!