20 november 2012

Inspiration, hemma hos..

Var hemma hos våra vänner på lunch i helgen. Så trevligt med en liten pratstund på en söndag. Jag tog lite bilder från deras lägenhet som de har total renoverat. Hoppas även få visa er lägenheten i större perspektiv men här kommer lite detaljbilder.....

Mitt i hallen har de ställt massor av fina ting 
Josefin har så många fina saker
som hon lyckas komponera på ett snyggt sätt


Istället för kakel i köket bakom spris och diskho valde dom
denna tapet och en glasskiva. Jätte snyggt blev det
Snygga skor och väskor står det i hallen.
De bruna Acne har jag också spanat in

Jag tycker om hur hon lyckas få sliten gammal stege
att bli snygg mot en vit vägg och en modern hylla bredvid

2 kommentarer:

  1. Jätte snyggt! Har försökt övertala Eric LÄNGE om en fin gammal stege som finns ute hos Erics föräldrar, man han vill inte ha den:(

    KRAM syster!

    SvaraRadera
  2. Josefine Asplund20 november 2012 21:12

    Emma ni få komma med hit på lunch nästa gång! Kram Josefine

    SvaraRadera

Tack för era fina kommentarer.

Vill ni komma i kontakt med mig så har jag mail: j.norrestam@hotmail.com

Välkommen åter!